FAQ
NAJCZĘŚCIEJ POJAWIAJĄCE SIĘ PYTANIA
Sporo naszych klientów przekonało się o wysokiej jakości produktów i pomimo dużej odległości regularne zamawiają produkty w naszym sklepie. Międzynarodowe przesyłki realizujemy za pomocą firm DHL i DPD. Na przesyłkę międzynarodową trzeba przeznaczyć do 5 dni roboczych, więcej niż trwa ich realizacja w naszym kraju.
Jak mogę poprosić o zwrot pieniędzy?
To normalne, że zamawiając produkty na odległość nie możemy ich dotknąć, ani przymierzyć. Wychodząc naprzeciw naszym klientom wysyłamy zwroty dużo szybciej niż przewidywany w prawie czas 14 dniu od złożenia rezygnacji z zamówionego produktu. Wystarczy, że napiszesz numer rachunku bankowego wraz z numerem zamówienia i otrzymasz zwrot. Te informacje prosimy wysyłać poprzez formularz kontaktowy na stronie Kontakt.
Czy oferujecie kupony upominkowe?
Tak, kody upominkowe to bardzo dobry sposób, aby podarować komuś prezent, który sam sobie wybierze. Korzystając z kodu rabatowego możesz pomniejszyć kwotę zakupów o wartość wpisanego kodu kuponu. Każdy kupon to aż 10% rabat w porównaniu do cen produktów. Kupony możesz zakupić pod tym linkiem: Sprawdź dostępne kupony upominkowe…
Jak mogę użyć kodu kuponu?
Podczas robienia zakupów po dodaniu produktów do koszyka i przejściu na jego podstronę pojawi się opcja “Wpisz swój kupon”. Po wpisaniu kuponu upominkowego lub rabatowego naciśnij przycisk “Zatwierdź kupon”. Koszyk automatycznie przeliczy wartość pozostałą do zapłaty odejmując kwotę lub rabat jaki został przydzielony dla danego kupony.
RÓŻNE PYTANIA
Ile wynosi termin dostawy?
Chcielibyśmy, aby zamówione produkty trafiały do klientów jeszcze tego samego dnia. Niestety z przyczyn logistycznych i współpracy z wieloma hurtowniami jest to niemożliwe i czasami trzeba poczekać na realizację zamówień nawet kilka dni. Współpracujemy z firmami kurierskimi DHL i DPD co znacznie podnosi jakość i szybkość dostaw naszych produktów.
Jak mogę złożyć reklamację produktu?
Produkty, które znajdują się w sklepie, są wysokiej jakości. Jednak czasami może się zdarzyć, że będzie potrzeba złożyć reklamację produktu kupionego w naszym sklepie. Aby to zrobić, prosimy napisać na główny adres sklepu. Adres sklepu znajdziesz w zakładce kontakt. Podeślemy dokument reklamacji i niezwłocznie przejdziemy do realizacji zamówienia kuriera po odbiór paczki.
Co, jeśli wybiorę zły rozmiar?
Zamawianie odzieży ma to do siebie, że nie zawsze jesteśmy pewni czy bluzeczka lub bucik będzie idealnie pasować. W przypadku, gdy zaistnieje potrzeba wymiany, prosimy poinformować nas o tym fakcie. Kurier odbierze przesyłkę i dostarczy prawidłowy rozmiar zamawianego produktu.
Jakie metody płatności są dostępne?
Obecnie w sklepie podczas składania zamówienia dostępnych jest kilka metod płatności. Bardzo często wybierany jest BLIK, dlatego ta opcja pojawia się jako pierwsza. Następnie do wyboru są szybkie przelewy, czyli ikony wybranego banku po naciśnięciu których natychmiast będzie możliwość dokonania przelewu. Trzecią opcją płatności jest Karta płatnicza.
Czy posiadacie program partnerski?
Niestety nie posiadamy programu partnerskiego. Dzięki temu możemy zachować, bardzo niskie ceny w sklepie udostępniając produkty wysokiej jakości bez narzucania dodatkowej marży, która miałaby być przeznaczona na prowizje dla polecających.
Czy oferujecie pakowanie prezentów?
Umożliwiamy pakowanie prezentów. Po zakupie prosimy o kontakt i informację i takiej potrzebie. Jednak zdecydowanie polecamy zakup Kuponu upominkowego, który stanowi doskonały prezent gdzie osoba obdarowywana samodzielnie wybiera produkty, które najlepiej odpowiadają jej potrzebom.
Najnowsze komentarze